هزینه کم، بازخورد بیشتر با پنل پیامکی پیام دیزج

شما هم اگه صاحب کسب و کاری هستین حتما تا به حال آوازه پیامک تبلیغاتی به گوشتون خورده و ما هم در این مورد توی مقاله هامون کلی حرف زدیم! به همین دلیل میخوایم به حالت مختصر و کلی بگیم که امروزه ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های تبلیغ و آگاهی دادن به مخاطبان و برقراری ارتباط با مشتریان هست. باور نمی کنید؟ کافیه نگاهی به اطرافتون و کله های تو گوشی ها بندازین…!

ولی آیا صاحبان این کسب و کار از این قابلیت به صورت بهینه استفاده می کنند؟ یا چپ و راست برای ملت پیامک ارسال میکنند!!؟؟ اغلب کسایی که پیامک ارسال می کنند، استراتژی ها و روش های ارسال بهینه پیامک را یا نمی دونن یا رعایت نمی کنن! در نتیجه نه تنها به نتیجه مطلوبی نمی رسند بلکه این باعث آزار و اذیت مخاطباشون میشه.

امروز در این مقاله می خوایم به بررسی ارسال پیامک هدفمند بر اساس کد پستی، منطقه و محله، شغل و جنسیت و سن بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید…!

پ.ن: البته نا گفته نماند که در ارسال یک اس ام اس موثر و هدفمند، تنها ملاک نوع ارسال نیست! بلکه هنر بازی با کلمات و نوشتن یک متن جذاب تبلیغات پیامکی، بسیار مهم هست که در مقاله ای جداگانه مفصل در این مورد صحبت کرده ایم…!

چرا باید هدفمند پیامک ارسال کنیم…؟!

تصور کنید آقای ایکس خسته و کوفته از سرکار برگشته و همین که میخواد استراحت کنه با نوتیفیکیشنی مواجه میشه که… بله! ۳۰ درصد تخفیف آرایشگاه بانو برای کاشت ناخن!

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *